POLITYKA PRYWATNOŚCI

Kierunek mediacja

 

1. Administrator danych osobowych

Administratorem Pani/Pana danych osobowych, w rozumieniu przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”, jest Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Honorata Sądel z siedzibą w Gdańsku 80-864 przy ul. Nowomiejskiej 3, NIP 5742013762,, REGON 389704219, zwane dalej Przedsiębiorstwem.

2. Dane kontaktowe administratora

Można się z nami skontaktować:
- pod adresem e-mail: biuro@kierunekmediacja.pl;
- telefonicznie: +48 502 681 422;
- pisemnie, przesyłając korespondencję na adres: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Honorata Sądel ul. Nowomiejska 3, 80-864 Gdańsk;

3. Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych obejmuje następujące informacje: imię i nazwisko, data i miejsce urodzenia, numer PESEL, dane kontaktowe (numer telefonu, imienny adres e-mail, adres zamieszkania), często także dane dotyczące stanu zdrowia, statusu majątkowego.

4. Cel przetwarzania danych osobowych i okres ich przechowywania:

4.1 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:

a) prawidłowego realizowania postanowienia Sądu lub Prokuratury, bądź też prawidłowego wykonania umowy o przeprowadzenie mediacji – od momentu nawiązania współpracy bądź podpisania umowy, do momentu jej/ich zakończenia lub rozwiązania (art. 6 ust. 1 lit. b i a RODO),

b) przesyłania informacji o produktach i ofertach Przedsiębiorstwa (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), a także marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

c) zautomatyzowanego przetwarzania Pani/Pana danych, prowadzenia statystyk i dokonywania analiz, w tym poprzez profilowanie np. na podstawie historii zainteresowań ofertą Przedsiębiorstwa, co pozwoli na dostosowanie ofert do Pani/Pana oczekiwań,

d) dla celów statystycznych i rozliczeniowych (nałożonych na Administratora przez przepisy prawa); prowadzenie dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa, w tym stosownych dokumentów księgowych, jak również przekazywanie osobom, których danych są przetwarzane, stosownych potwierdzeń wykonania usług (w tym faktury i rachunku art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości),

e) ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami z tytułu zawartych umów – do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu umowy lub roszczeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych albo do momentu wniesienia sprzeciwu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

4.2 W przypadku skierowania sprawy na mediację przez Sąd lub Prokuraturę, Pani/ Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie w/w podmiotom.

4.3 W przypadku mediacji prywatnych, Pani/ Pana dane osobowe nie będą przekazywane żadnym innym podmiotom.

4.4 Administrator może przekazywać Pani/Pana dane osobowe podmiotom przetwarzającym je na jego zlecenie, tzw. odbiorcom danych, są to podmioty uczestniczące w realizowaniu umów (podwykonawcy, podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie, firmy zajmujące się rozliczaniem transakcji online), podmioty zajmujące się obsługą informatyczną i udostępniające Administratorowi narzędzia informatyczne, pośredniczące w realizowaniu akcji marketingowych, a także świadczące usługi doradcze (np. księgowe, prawne).

4.5 Jeżeli Administrator będzie przekazywać Pani/Pana dane podmiotom mającym siedzibę w państwach znajdujących się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, będzie wymagać, aby podmioty te gwarantowały wysoki stopień ochrony danych osobowych, spełnienie europejskich norm ochrony danych i by zawarły stosowne umowy bazujące na wzorcowych klauzulach umownych w przedmiocie ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską.

4.6 W zależności od przypadku, Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w związku z korzystaniem z usług Administratora przez czas niezbędny do ich zrealizowania (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i e RODO); bądź na czas niezbędny do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – do czasu przedawnienia roszczeń (dotyczy to również usług świadczonych nieodpłatnie) albo do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu. W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane są przetwarzane do czasu wniesienia skutecznego sprzeciwu lub do chwili ich wcześniejszego usunięcia przez Administratora. Część danych może być przechowywana dłużej, do czasu istnienia obowiązku prawnego, np. w związku z koniecznością dokumentowania transakcji (jak dane w fakturach, czy rachunkach) lub dla celów archiwalnych, w tym dla umożliwienia kontroli spełnienia nałożonych na Administratora przez organy publiczne.

4.7 Jeśli wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych, będą one przetwarzane przez czas posiadania przez Administratora produktów i usług do Pani/Pana skierowanych albo do czasu wycofania zgody.

4.8 Przekazane przez Panią/Pana dane będą poddawane okresowemu sprawdzaniu pod kątem ich aktualności, a w razie stwierdzenia, że są nieaktualne, będą przez Administratora aktualizowane lub usuwane.

4.9 Przekazanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolnie. Administrator nie zobowiązuje do podania mu jakichkolwiek danych, ich podanie nie jest też obowiązkiem ustawowym. Ich przekazanie może być jednak niezbędne dla realizacji umów (w tym postanowień regulaminów), które zawiera Pani/Pan z Administratorem (np. usług świadczonych drogą elektroniczną), a także do realizacji przysługujących Pani/Panu uprawnień. Brak podania danych skutkować może m.in. niemożliwością wykonania umowy, w tym skorzystania z usług Administratora. Wyjątkiem są dane, których podanie wynika z regulacji prawnych i jest niezbędne np. ze względów podatkowych lub innych, rozliczeniowych, wówczas Administrator może wymagać ich podania.

5. Przysługujące Panu/Pani prawa

5.1 Wyrażenie zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych oraz zakres tego przetwarzania nastąpi poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym.

5.2 Ma Pani/Pan prawo:
- dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania, korekty, uzupełnienia, ograniczenia ich przetwarzania lub ich usunięcia oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych/ wycofania zgody na ich przetwarzanie;
- do przenoszenia danych osobowych, które Pani/Pan dostarczył/a i przekazania ich innemu administratorowi;
- w przypadku przetwarzania danych w celu prowadzenia działań marketingu bezpośredniego, może Pani/Pan wnieść sprzeciw wobec takiego przetwarzania w dowolnym momencie;
- do wniesienia skargi do organu nadzorczego, zajmującego się ochroną danych osobowych w przypadku uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza RODO.

5.3 W celu skorzystania z uprawnień, o których mowa w pkt. 5.2 może Pani/Pan skontaktować się z nami w dowolnej formie, wskazanej w pkt. 2 niniejszej Polityki.

5.4 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania współpracy i zawarcia oraz wykonania łączącej/łączących/ nas umowy/umów.

5.5 Administrator jest zobowiązany do przekazywania Pani/Pana danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w tym na żądanie uprawnionych sądów, organów i instytucji.

6. Środki techniczne stosowane w celu ochrony danych osobowych

Administrator zapobiega pozyskiwaniu i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione Pani/Pana danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną poprzez zastosowanie następujących środków technicznych:
a) zastosowanie oprogramowania umożliwiającego kontrolę przepływu informacji pomiędzy systemem informatycznym Administratora, a siecią publiczną oraz kontrolę działań inicjowanych z sieci publicznej i systemu informatycznego Administratora;
b) zastosowanie środków kryptograficznej ochrony wobec Pani/Pana danych wykorzystywanych do uwierzytelnienia, które są przesyłane w sieci publicznej.

7. Polityka zarządzania plikami cookies

7.1 Strona internetowa znajdująca się pod adresem www/kierunekmediacja.pl nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki te (tzw. ciasteczka), wykorzystywane są przez prawie każdą stronę, a stanowią one niewielkie pliki (dane informatyczne), które są przechowywane na Pani/Pana urządzeniu końcowym i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych. Tworzone są przez Pani/Pana przeglądarkę internetową z każdą wizytą na stronie. Część z nich może pozostać na urządzeniu również po zamknięciu przeglądarki. Zawierają one zazwyczaj adres strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Przy następnej wizycie z tego samego urządzenia przeglądarka może
sprawdzić, czy na urządzeniu zapisany jest odpowiedni plik cookie czyli rozpoznać, czy odwiedziła Pani/odwiedził Pan już te stronę wcześniej i dopasować prezentowaną treść do Pani/Pana potrzeb.

7.2 Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator powyższej strony internetowej, czyli Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Honorata Sądel z siedzibą w Gdańsku. Żadne pliki cookie wykorzystywane przez naszą stronę nie gromadzą informacji umożliwiających ustalenie tożsamości

7.3 Może Pani/Pan zmieniać sposób korzystania z plików cookie przez przeglądarkę, a także blokować lub usuwać te, które pochodzą ze strony kierunekmediacja.pl. W tym celu należy zmienić ustawienia przeglądarki. Zapisane już na urządzeniu przez przeglądarkę pliki cookie można z łatwością usunąć.