komunikacja w zespole, motywowanie pracowników, współpraca

Komunikacja w środowisku pracy – cz. 2 – W ZESPOLE

Cytując słynnego pisarza i autora przemówień prezydenckich, Jamesa Humesa „Sztuka komunikacji jest językiem przywództwa”.

Trudno o trafniejsze ujęcie narzędzia, niezbędnego do pracy z ludźmi i określenie roli przywódcy, który ma prowadzić swoich ludzi do celu, do osiągnięcia sukcesu.

Dzisiaj właśnie o języku przywództwa co nieco. Drugi odcinek z serii Komunikacja w miejscu pracy (link do poprzedniego znajdziesz tutaj) to materiał o tym, jak budować zaufanie, jak usprawnić komunikację, jak zmotywować ludzi do współpracy, gdy już mamy team, czyli czas wykazać się jako przełożony, ale i współpracownik. Z tego odcinka dowiesz się też:

  • jak delegować zadania
  • co ułatwia zarządzanie zespołem wielokulturowym
  • i kilka ważnych faktów o informacji zwrotnej.

P.S. w kolejnym, ostatnim odcinku z tej serii, niespodzianka! 😃

 

Zapisz się na newsletter!

 

Jeśli interesuje Cię temat mediacji i szeroko rozumianej komunikacji dołącz do nas. Raz w miesiącu wyślemy Ci maila z informacją o najnowszych publikacjach.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz się wypisać.

Przekazujemy tylko rzetelne informacje, żeby przybliżać prawdziwą twarz mediacji i tym samym, krok po kroku, burzyć błędne przekonania i opinie na jej temat. Pokażemy Ci, jak wszechstronne zastosowanie ma mediacja i jakie korzyści płyną z jej zastosowania:)

Inne odcinki

Intro

Czy rozmowa pomaga rozwiązać konflikt?

Mity na temat mediacji – część 1

Wyzwania w pracy mediatora – rozmowa z Katarzyną Stryjek

Mediacja w środowisku akademickim – rozmowa z dr Anną Cybulko

Mediacja w przedszkolu

Mediacja administracyjna

Modele mediacji

Odcinek świąteczny

Mity na temat mediacji – część 2