Komunikacja w środowisku pracy – cz. 2 – W ZESPOLE
Cytując słynnego pisarza i autora przemówień prezydenckich, Jamesa Humesa „Sztuka komunikacji jest językiem przywództwa”.
Trudno o trafniejsze ujęcie narzędzia, niezbędnego do pracy z ludźmi i określenie roli przywódcy, który ma prowadzić swoich ludzi do celu, do osiągnięcia sukcesu.
Dzisiaj właśnie o języku przywództwa co nieco. Drugi odcinek z serii Komunikacja w miejscu pracy (link do poprzedniego znajdziesz tutaj) to materiał o tym, jak budować zaufanie, jak usprawnić komunikację, jak zmotywować ludzi do współpracy, gdy już mamy team, czyli czas wykazać się jako przełożony, ale i współpracownik. Z tego odcinka dowiesz się też:
- jak delegować zadania
- co ułatwia zarządzanie zespołem wielokulturowym
- i kilka ważnych faktów o informacji zwrotnej.
P.S. w kolejnym, ostatnim odcinku z tej serii, niespodzianka! 😃
Zapisz się na newsletter!
Jeśli interesuje Cię temat mediacji i szeroko rozumianej komunikacji dołącz do nas. Raz w miesiącu wyślemy Ci maila z informacją o najnowszych publikacjach.
Pamiętaj, że w każdej chwili możesz się wypisać.
Przekazujemy tylko rzetelne informacje, żeby przybliżać prawdziwą twarz mediacji i tym samym, krok po kroku, burzyć błędne przekonania i opinie na jej temat. Pokażemy Ci, jak wszechstronne zastosowanie ma mediacja i jakie korzyści płyną z jej zastosowania:)
Inne odcinki
- 1
- 2
- 3
- Następne »