Komunikacja w środowisku pracy – cz. 3 – ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
Trzeci odcinek z serii o komunikacji w miejscu pracy.
Poniżej linki do poprzednich:
Tym razem trochę o tym, jak obchodzić się z konfliktami, trochę o tym, po co w ogóle się nimi zajmować, a trochę o tym, kiedy się nimi zainteresować.
Nie ma jednego, unikatowego rozwiązania na to, jak raz, a dobrze pokonać nieporozumienia. Może więc nie tak powinniśmy postawić pytanie? Cenniejsze od tego, jak je zwalczać jest to, jak nauczyć się z nimi funkcjonować i wykorzystywać ich potencjał. Skoro konflikty „się dzieją” to nie z przypadku, a skoro tak, przyjrzyjmy się im, popracujmy z nimi, poznajmy się, będzie nam łatwiej zrozumieć ich mechanizm.
Jak już poznamy „wroga”, może się okazać, że się nawet polubimy i zmienimy do niego stosunek, swoją postawę. A to jest właśnie klucz do tego, jak nauczyć się korzystać z potencjału tego, co nas spotyka. Również konfliktów.
Ponieważ odcinek jest raczej praktyczny, poniżej linki do dwóch raportów z 2021 r., opracowanych przez Związek Przedsiębiorców i Pracodawców, o alternatywnych metodach rozwiązywania sporów, w tym o mediacji – to z myślą o tych, którzy poszukują podstawowych informacji z tego zakresu. 🙂
Mediacje jako alternatywna metoda rozwiązywania sporów w sprawach pracowniczych
Mediacja – o mediacji i innych alternatywnych metodach rozwiązywania sporów z zakresu prawa pracy
Zapisz się na newsletter!
Jeśli interesuje Cię temat mediacji i szeroko rozumianej komunikacji dołącz do nas. Raz w miesiącu wyślemy Ci maila z informacją o najnowszych publikacjach.
Pamiętaj, że w każdej chwili możesz się wypisać.
Przekazujemy tylko rzetelne informacje, żeby przybliżać prawdziwą twarz mediacji i tym samym, krok po kroku, burzyć błędne przekonania i opinie na jej temat. Pokażemy Ci, jak wszechstronne zastosowanie ma mediacja i jakie korzyści płyną z jej zastosowania:)
Inne odcinki
- 1
- 2
- 3
- Następne »